воскресенье, 10 февраля 2013 г.

методи стандартизації в портових терминалах

Структурними пдроздлами залзниц з використанням сучасно технки та технологй успшно виконуються програми з оновлення нфраструктури придбання та оздоровлення рухомого складу, модернзац кол та облаштувань, електрифкац тощо. Поряд з цим велика увага придляться соцальнй сфер, об кти яко (наприклад, Палац грових видв спорту «Локомотив» м. Героя Украни Г.Крпи) сьогодн в

На Пвденнй залзниц, першй на мереж, введено в постйну експлуатацю автоматизовану систему керування вантажними перевезеннями АСК ВП УЗ. З метою полпшення якост обслуговування клнтв Пвденна також першою серед залзниць Украни завершила автоматизацю робочих мсць товарних касирв.

Впроваджено в експлуатацю Автоматизовану систему управлння пасажирськими перевезеннями (АСК ПП УЗ), до яко пдключено 347 робочих мсць, з них 320 касових термналв  27 технологчних АРМ.

На баз 22 сенсорних коскв розробки нформацйно-обчислювального центру залзниц д система нформацйного обслуговування пасажирв на вокзалах: Харкв-Пасажирський, Основа, Левада, Лосево, Лосево-2, Чугув, Суми, Гребнка, Кременчук, Куп янськ, Лозова, Люботин, Миргород, Полтава-Кивська, Полтава-Пвденна, Ромодан, а також у касах попереднього продажу квиткв в Харков (вул. Славянська) та Пвнчному термнал вокзалу Харкв-Пасажирський. Система да змогу отримати нформацю про наявнсть вльних мсць у поздах дальнього сполучення на найближч 45 дб.

Для пдвищення якост обслуговування пасажирв на Пвденнй, вперше на «Укрзалзниц», введено в експлуатацю автоматизовану систему резервування вльних мсць через ¶нтернет. Систему впроваджено в касах вокзалв Харкв-Пасажирський, Лосеве-2, Харкв-Левада, Кременчук, Полтава-Пвденна, Полтава-Кивська, Прилуки, Куп янськ-Вузловий, Лозова, Суми, Чугув, Основа.

Укранськ пасажири та гост ґвро-2012 оцнять також комфорт нового рухомого складу. Тльки в 2008 р. залзниця придбала 35 нових пасажирських вагонв, у тому числ ще один спецалзований вагон для перевезення людей з обмеженими фзичними можливостями, та 6 рейкових автобусв.

Задовго до ршення УґФА про проведення чемпонату ґвро-2012 в Укран на Пвденнй залзниц почалось впровадження вропейських стандартв, перш за все, у сфер пасажирських перевезень. Зокрема, ще у 2000 роц була розпочата робота з реконструкц вокзалв, на яких для максимального комфорту пасажирв передбачене надання широкого асортименту послуг. Великий резонанс у Харквськй област викликало вдкриття псля реконструкц (з використанням новтнх будвельних технологй) вокзалу в Чугув 9 серпня 2008 року. Його «родзинка» галерея репродукцй картин ¶. Рпна, який народився та довгий час жив у Чугув. Оновлений вокзал високо оцнили  мешканц Чугува,  спецалсти-будвельники,  мистецтвознавц,  регональна влада. Губернатор Харквсько област А.Б. Аваков, зокрема, зазначив, що такого рвня вокзалу вн не бачив навть у ґвроп.

28 жовтня 2008 року було введено в експлуатацю електрифковану дльницю вд ст. Кременчук до ст. Користвка , таким чином, зроблено перший, дуже важливий крок у комплекснй модернзац напрямку Полтава Кременчук Бурти Користвка, завершення яко дозволить вантажопотокам уже електрифкованого «широтного ходу» одержати вихд до Чорноморських портв, а також розмежувати вантажний  пасажирський рух. Реалзаця ц програми один з головних чинникв затверджено Постановою Кабмну в лютому 2008 року Державно цльово програми пдготовки  проведення в Укран фнально частини чемпонату ґвропи з футболу.

Та найбльш масштабний проект, реалзаця якого ма величезне значення у всх аспектах екологчному, економчному, геополтичному, це електрифкаця основних вантажонапружених напрямкв. У 2007 р. на Пвденнй залзниц були досягнут найбльш за останн 20 рокв темпи та обсяги електрифкац, завдяки чому був переведений на електротягу весь напрямок Харкв Кив. Тим самим було створено технко-економчн передумови для продовження мжнародного транспортного коридору 3, тобто Украна одержала вагом конкурентн переваги на ринку транспортних послуг з перевезення транзитних вантажв у напрямку Схд Захд та Захд Схд. Переведення руху поздв з тепло- на електротягу дозволило у 2008 роц знизити витрати на закупвлю енергоносв на суму близько 40 млн. грн.

Мцно утримуючи позиц провдного перевзника вантажв  пасажирв у регон, Пвденна залзниця  «понером» у впровадженн найновших та найпрогресивнших технологй, у тому числ енергозбергаючих та екологчно чистих. Наприклад, на станц Залютине для опалення виробничо-побутових примщень у 2006 р. вперше в Укран було змонтовано теплонасосну установку, яка використову тепло земл (сьогодн переймати досвд сюди прижджа безлч делегацй), у дорожньому санатор мен М.Гоголя в Миргород експлуатуться гелостанця, а в м. Люботин працю найсучаснший у регон стацонарний смттпереробний комплекс.

Географчне положення  конфгураця напрямкв та дльниць Пвденно залзниц визначають  велике транзитне значення. Вона зв язу Донбас з столицею Украни  захдними областями, знаходиться на головному пасажирському ходу Пвнч Крим Кавказ. Залзниця здйсню транспортне обслуговування пдпримств та населення семи областей Украни: Харквсько, Полтавсько, Сумсько, Кровоградсько, Чернгвсько, Лугансько, Донецько; стикуться з Пвденно-Захдною, Донецькою, Приднпровською, Одеською та Пвденно-Схдною (РФ) залзницями.

Опубликовано 21 Ноя 2010 в , |

Главная | Интернет портал "Железные дороги" - Part 2

Комментариев нет:

Отправить комментарий